حضور پژمان منتظری در تیم فوتبال استقلال منتفی شد.

حضور کاپیتان در استقلال منتفی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری کاپیتان فصل گذشته آبی پوشان طی روز های گذشته با انتشار متنی خداحافظی خود را از جمع استقلالی ها اعلام کرد تا جایی که در صحبت هایش از عدم تماس مدیران آبی پوش برای تمدید قراردادش خبر داده بود.

با این وجود مسئولان باشگاه استقلال برای راضی کردن این بازیکن برای تمدید قرارداد دوباره با استقلال با او تماس هایی را برقرار کردند که البته گویا تماس مدیران بی پاسخ مانده است.

به این ترتیب حضور کاپیتان فصل گذشته در استقلال منتفی است و پیش از این هم اعضای هیئت مدیره تمایل چندانی برای تمدید قرارداد با منتظری نداشتند و در همین راستا حضور این بازیکن برای سال آتی در استقلال می تواند منتفی باشد.


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ۲ میلیاردی و بازوبند کاپیتانی به روزبه چشمی تکذیب شد

وریا غفوری تا ۱۴۰۰ در استقلال ماندنی شد

برزای پیگیر مطالباتش از باشگاه استقلال شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
ایرانی
۰۵:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
آقای تاج که وزن و عنوان سنگین نایب رئیس AFC را به دوش می‌کشد چرا این قدرت را ندارد که پول باشگاه‌های کشور را از فیفا مطالبه کند . چرا باشگاه‌های ما مقابل عربستان بایستی در کشور دیگری مسابقات را برگزار کنند . در روزنامه ای دیروز دیدم که اینفانتینو ریاست فیفا گفته که رییس جمهور روحانی به قولش برای حضور زنان به استادیوم های فوتبال عمل نکرده سوال اینجاست که آیا فیفا بقولش عمل کرده که سیاست را از ورزش دور نگاه دارد و عربستان را محروم کند که چرا سیاسی کاری می‌کند و برای مسابقات به ایران نمی‌آیند .و یا اینکه در ورزش و فوتبال هم آنان گاو شیری هستند و پول جای سیاست و اخلاق را هم گرفته و چرا آقای تاج تاجی به سر فوتبال ما نمیزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
نمیدونم کادر فنی چی هست اعضای هیئت مدیره چیکارست که باید نظر بدن پس کادر فنی یه چیز تشریفاتی هست دیگه
آخرین اخبار