محسن مظهری گفت: دفاتر خدمات الکترونیکی در شهرستان‌های گرمسار، شاهرود، آرادان، ایوانکی و برخی دیگر از شهرستان‌های استان سمنان و حوزه‌های قضایی این استان افتتاح خواهد شد.

دفاتر جدید خدمات الکترونیکی به مناسبت هفته قوه قضائیه افتتاح می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحسن مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری برگزار شد گفت: هدف از افتتاح این دفاتر صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف در وقت و هزینه شهروندان و نیز فراهم کردن آرامش و آسایش هرچه بیشتر آنان در دریافت خدمات قضایی از جمله اهداف الکترونیکی شدن خدمات قضایی در استان سمنان است.

وی عنوان کرد: این دفاتر در شهرستان‌های گرمسار، شاهرود، آرادان، ایوانکی و برخی دیگر از شهرستان‌های استان سمنان و حوزه‌های قضایی این استان افتتاح خواهد شد.

مظهری با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۵۲۰ هزار و ۲۱۸ مورد ابلاغ به طرفین دعوی در استان سمنان ابلاغ شده است، بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد این ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام شد که این آمار رقم قابل توجهی است.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت رسانه‌ها برای افزایش مشارکت عمومی در تحقق اهداف دستگاه قضایی در استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در تحقق اهداف و ارتباط دو سویه دستگاه قضایی و مردم به قوه قضائیه کمک زیادی کنند.

انتهای پیام / م

نود درصد ابلاغیه‌ها در استان سمنان به صورت الکترونیکی انجام شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.