رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: حدود ۴ هکتار از علفزار‌ها و چند اصله درخت باغستان ضلع غربی بلوار شهید باهنر قزوین طعمه حریق شد.

‍ به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر روز گذشته، آتش‌سوزی علفزار‌ها و درختان باغستان ضلع غربی بلوار شهید باهنر اعلام شد که برای خاموش کردن آتش ۵ اکیپ از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

منتظری با بیان اینکه در این حادثه حدود ۴ هکتار از باغستان‌های بلوار شهید باهنر قزوین در آتش سوخت، افزود: چهار روز پیش هم ۵ هکتار از باغستان در همین مکان طعمه حریق شده بود.

وی اضافه کرد: پس از بارندگی‌های اخیر شاهد رشد علفزار‌ها بودیم، پس از پایان بارش‌ها علفزار‌ها رو به خشکی رفت و مستعد آتش‌سوزی شد که هم اکنون با کوچک‌ترین شعله‌ای حریق ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با اشاره به وزش باد که در شعله‌ور شدن حریق علفزار‌ها و سرایت به اطراف تأثیرگذار است، از شهروندان خواست: از برپا کردن آتش و پرتاپ کردن شیشه و بطری در علفزار‌ها که باعث ایجاد آتش سوزی می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

حدود ۴ هکتار از علفزار‌ها و چند اصله درخت باغستان در آتش سوخت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.