استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه از قدیم‌الایام مهد جوانمردی بوده است. کرمانشاهیان بااصالت راضی به رنج همنوعان خود نمیشوند‌‌

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه از قدیم‌الایام مهد جوانمردی بوده است. کرمانشاهیان بااصالت راضی به رنج همنوعان خود نمیشوند‌‌.

وی گفت : در زلزله آبان ۹۶، اهالی شهر کرمانشاه پیش و بیش از تمام مردم کشور به کمک زلزله‌زدگان شتافتند. این مردم همان مردم هستند.

بازوند افزود : فشارهای اقتصادی حریف روحیه جوانمردی کرمانشاهیان نمیشود. از عموم مردم باشرافت استان خواهش میکنم کسانی که ملک و منزلی برای اجاره دارند، رعایت حال مستاجرین را بکنند و آنها را چون خانواده خود بدانند تا تصویری چشم‌نواز از معرفت کرمانشاهی را برای دیگر استانها به نمایش بگذاریم و الگویی از همدلی برای کشور باشیم. عمیقا باور دارم که ظرفیت این بزرگمنشی در میان مردم استان وجود دارد.

 صادقی دادستان کرمانشاه گفت : دلالان و بنگاههای سودجو که بازار مسکن را مشوش کنند منتظر سخت ترین برخوردهای قضایی باشند‌. مجموعه قضایی با تمام ابزارهای ممکن در کنار مردم ایستاده اند.‌ واحدهای سودجو پلمپ و خلع مجوز میشوند‌.

 سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : مستاجرین عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند. اعضای شوراهای شهر از سرمایه اجتماعی خود استفاده کنند و از رای‌دهندگان و حامیان خود بخواهند که در رهن و اجاره واحدهای مسکونی، رعایت انصاف و فتوت را مدنظر قرار دهند. شهرداری مشوقهایی از قبیل تخفیف یا بخشودگی تخلفات برای مالکان واحدهای خالی که قیمتهای منطقی برای رهن و اجاره واحدهای خود تعیین کنند، در نظر بگیرند.

فضل‌اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : دست صاحبخانه‌های خوش‌انصافی که رعایت حال مستاجرین را بکنند میبوسم. عبور از این روزهای سخت و دشوار با کمک مردم عزیز میسر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاهیان بااصالت راضی به رنج همنوعان خود نمیشوند‌‌

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.