استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بانک کشاورزی خدمات بسیار زیادی را در زمان زلزله به حادثه دیدگان این حادثه ارائه کرد، گفت: مجموع این خدمات که تنوع بسیار خوبی هم داشت، قابل تقدیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بانک کشاورزی در زمان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ از همان ابتدا پای کار بود و تسهیلات لازم و مورد نیاز را به زلزله زدگان اعطا کرد.

وی گفت : بانک کشاورزی همچنین در خصوص امهال وام‌های افراد زلزله زده نیز همکاری خوبی داشت و عموم زلزله زدگان نیز از خدمات ارائه شده این بانک رضایت کامل داشتند.

بازوند تصریح کرد: کمک‌های بانک کشاورزی به زلزله زدگان در حوزه ساخت واحد‌های آموزشی و بهداشتی از نمود بیشتری برخوردار بود که جای قدردانی دارد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه یکی از نقاط قوت استان بخش کشاورزی آن است، تصریح کرد: تقویت این بخش می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری را کاهش داده و مرتفع کند.

وی همچنین از کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در بخش پرداخت تسهیلات کشاورزی روستایی و عشایری کشور نام برد و گفت: اشتغالزایی در روستا‌ها می‌تواند ما را به هدفمان که کاهش سه درصدی نرخ بیکاری طی سال جاری است، کمک کند.

بازوند در پایان از اجرای طرح ملی پوشاک در کرمانشاه نیز حمایت کرد و گفت: اجرای این طرح موفقیت‌های خوبی را برای استان به دنبال خواهد داشت و می‌تواند باعث رونق اقتصادی شود.

 

انتهای پیام/د

بانک کشاورزی در زمان وقوع زلزله پای کار بود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.