رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت : بانوی خیر عرصه اشتغال بیش از ۴۲ میلیون تومان برای خرید دام و ایجاد اشتغال برای فرزندان ذکور سه خانوار یتیم در شهرستان ثلاث باباجانی اهدا کرد.

اهدا بیش از ۴۲ میلیون تومان برای خرید دام و ایجاد اشتغال فرزندان ذکور سه خانوار یتیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سید امیر حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت : یکی از بانوان خیر غیر بومی حمایت از ۲۲ یتیم در این شهرستان را برعهده دارد.

وی با یادآوری اینکه این حامی نیک اندیش در کنار کمک‌های نقدی ماهانه خود به فرزندان معنوی؛ کمک‌های بسیاری در عرصه اشتغال نیز به خانوار‌های مددجو در این شهرستان اهدا کرده، گفت : یکی از این کمک ها، اهدای ۴۲ میلیون تومان به منظور ایجاد اشتغال برای فرزندان ذکور سه خانوار یتیم ساکن در روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.

وی ادامه داد: با این میزان کمک از سوی این بانوی خیر ۲۶ راس گوسفند خریداری و این دام‌ها پس از بیمه شدن تحویل خانوار‌های یتیم شده است.

رئیس کمیته امدادشهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: هم اکنون هزار و ۲۰۰ پدر معنوی حمایت از ۳۶۵ فرزند یتیم و محسنین در شهرستان ثلاث باباجانی را برعهده دارند .

 

 

انتهای پیام/د

کمک خیر به مددجویان

 

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.