همایش بزرگ سرمایه گذاری استان در حوزه شهری کلان شهر کرمانشاه با حضور استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی، شهردار و سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار گردید.

مدیران استان در رفع موانع سرمایه گذاری بسیار جدی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  حاتمی‌معاون استاندار در افتتاح تالار گفتگوی همایش به ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان اشاره و گفت: استان کرمانشاه در تمام حوزه‌ها قابلیت و ظرفیت سرمایه گذاری دارد و این وضعیت در کمتر استانی دیده می‌شود.

وی افزود: تنها استانی هستیم که با دو مرز عربی و کردی عراق مرز مشترک داریم و مرکز صادرات بیش از ۵۰ درصد کالا‌های مورد نیاز بازار عراق هستیم. ضمن اینکه در مباحث کشاورزی، تولید و صادرات برق، ذخایر آبی، گردشگری، تجارت مرزی و تنوع فرهنگی دارای مزیت‌های چشمگیری هستیم که این مسائل سرمایه گذاری در این استان را کاملا توجیه پذیر می‌کند.

معاون استاندار گفت: یکی از اولویت‌های ما کاهش روند اداری و زمان اخذ مجوز فعالیت برای سرمایه گذاری است و بر همین اساس زمان استعلام اداری را از چند ماه به کمتر از ۷۲ ساعت تقلیل داده ایم و هم اکنون پیشنهاد‌های زیادی در خصوص سرمایه گذاری با مشارکت چند کشور خارجی داریم‌که در حال طی کردن روند اجرایی هستند.

حاتمی کلانشهر کرمانشاه را یکی از شهر‌هایی دانست که می‌تواند به یک شهر گردشگر پذیر و جذاب تبدیل شود و بیان داشت: پتانسیل‌هایی که در زمینه احداث تله کابین در چشم انداز زیبای طاق بستان، ایجاد پارک‌های تفریحی و شهربازی، قطار شهری، باغ گلها، سراب نیلوفر و دیگر سرابها، هتلینگ وجود دارد شهر کرمانشاه را مستعد هرگونه سرمایه گذاری کرده و اینجا هم با قاطعیت اعلام میکنم که آماده هر گونه کمک و حمایت از سرمایه گذاری هستیم و مطمئن هستم هیچ کس از سرمایه‌گذاری در این استان‌پشیمان نخواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

هیچ کس از سرمایه‌گذاری در استان‌ کرمانشاه پشیمان نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.