عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حاکمیت هوایی جمهوری اسلامی ایران را نقض کرده بود به همه ثابت کرد که ایران در دفاع از مرزها و عزت خود لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهد داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مرتضی صفاری نطنزی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های هوافضای سپاه اظهار کرد: این مسئله نشان‌دهنده اوج اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح ایران در برابر هرگونه تجاوز علیه منافع کشور و مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حاکمیت هوایی جمهوری اسلامی ایران را نقض کرده بود به همه ثابت کرد که ایران در دفاع از مرز‌ها و عزت خود لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهد داد.

وی بیان کرد: این مسئله بیش از گذشته نشان داد که آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتماد، مسئله انگیز و عامل ایجاد بحران و تنش در خاورمیانه هستند.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق اصول و آرمان‌های انقلاب و تأکیدات مقام معظم رهبری بنای جنگ با هیچ کشوری ندارد، ولی برای جنگ کاملاً آمادگی دارد.

صفاری نطنزی گفت: رصد دقیق این هواپیمایی جاسوسی از ابتدای پرواز و انهدام آن به‌محض ورود به حاکمیت جمهوری اسلامی نشان از آمادگی فنی و نظامی نیرو‌های مسلح کشور دارد که لازم است از همه مدافعان وطن در نیرو‌های مسلح بالأخص نیرو‌های هوافضای سپاه در انهدام پهباد جاسوسی شیطان بزرگ تشکر کنیم.

انتهای پیام/م

 

نظر نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی درباره سرنگونی پهپاد آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار