مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بزرگترین مشکل استقلال در این چند سال خودناباوری بود که اجازه قهرمانی در لیگ برتر را نداد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در ارتباط با مشکلات چند سال اخیر این باشگاه اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل استقلال حس خودناباوری است چرا که این تیم مدت‌ها جامی را کسب نکرده، بازیکنان باید روح قهرمانی را درون خود پرورش دهند و استراماچونی در تقویت آن موثر عمل کند تا به قهرمانی منجر شود.

قربانی در ادامه گفت: طبیعتا مشکلاتی در استقلال وجود داشته که مهم‌ترین آن مشکل مالی بوده و همچنان وجود دارد و به نظرم ما به عنوان کادر فنی نباید این اجازه را بدهیم که مشکلات مالی، در تیم ما رخنه کند.

 مربی استقلال ادامه داد: من برنامه‌ای برای دستیار شدن نداشتم، اما موقعیت خوبی برای من فراهم شد تا از دانش استراماچونی در استقلال بهره‌مند شوم. متاسفانه در فوتبال در برابر یادگیری موضع داریم و فکر می‌کنیم از ابتدا همه چیز را می‌دانیم و همین باعث به وجود آمدن فرهنگ غلطی می‌شود و دستیاری را افت می‌دانند. استراماچونی از کشور صاحب سبک فوتبال وارد ایران شده و بابت این موقعیت بسیار خوشحالم. او با توجه به اینکه جوان است، اما بسیار تجربه دارد.

وی در مورد مشکلات فصل پیش استقلال گفت: اگر فنی بخواهم نظر بدهم یکی از زمان‌هایی که استقلال از آن بهره نبرد، آماده سازی تیم در پیش فصل بود. مورد دیگر بحث یارگیری بود که استقلال در آن عاجز و نتوانست بازیکن تاپ جذب کند.

او افزود: همچنین این تیم چند بازیکن کلیدی خود را از جمله تیام، جباروف، سید مجید حسینی و ابراهیمی را از دست داده بود و باید تیم جدیدی می‌ساخت. شفر باتجربه، مدت زمان آماده سازی تیم را ۴ هفته اعلام کرده بود که این تایم خیلی کوتاه بود و به استقلال ضربه زد.

قربانی در ارتباط با دروازه‌بانان استقلال بیان کرد: با احترام به نظر استراماچونی، اما همه جای دنیا کادر فنی به بازیکن می‌گویند که گلر اول است یا دوم، از آنجایی که عملکرد دروازه‌بانان استقلال خیلی خوب بود به آن‌ها اعلام نشد که چه کسی دروازه‌بان اول است یا دوم و همین سطح توقعات را بالا یا پایین می‌برد. اما حالا باید مشخص شود که گلر اول تیم چه کسی است، سال‌های گذشته اینجور نبود.

قربانی در ارتباط با اختلافش با فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و گفت: من فرهاد را قبل از مسابقه دربی ملاقات کردم. به هر حال با وی اختلاف سلیقه دارم، اما در هر صورت او از من بزرگتر و احترام گذاشتن به وی واجب است. مجیدی با رفتن به تیم ملی امید وظیفه سختی را بر عهده گرفته و مربیان باید با وی نهایت همکاری را داشته باشند چرا که مجیدی سرمایه فوتبال کشورمان است.


بیشتر بخوانید:

استقلال با جدایی مدافع خود مخالفت کرد

پیشنهاد میلیاردی سایپا مانع استقلالی شدن رضاوند می‌شود؟

حاجیلو: ۱۳ نفر ادعای سرپرستی استقلال را دارند/ استراماچونی برخلاف شفر به حواشی توجهی ندارد


انتهای پیام/

اظهارات قربانی در خصوص آخرین وضعیت استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار