فرماندار مهران گفت: شهید ملکشاهی از شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس و سرداران مظلوم روزهای آغازین جنگ تحمیلی است، که دنیای معنا را بر عالم ماده ترجیح داد، با اینکه از خانواده‌ای مرفه بود به ندای امام عزیز لبیک گفت و نشان داد فرزند آخرت است.

شهید ملکشاهی نشان داد فرزند آخرت است

به گزرش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛اسد قاسمی فرماندار مهران در دیدار با خانواده شهید عبدالحسین ملکشاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ و فداکاری این شهید در روزهای آغازین جنگ تحمیلی گفت: این شهید گرانقدر در حالیکه ۱۳ ساله بودم، مرا از اسارت و مرگ نجات داد.

وی افزود: آن زمانی که بهرام‌آباد سقوط کرده و دشمن با تانک‌هایش به سمت فیروزآباد و شهر مهران در حرکت بود، من به تنهایی به سمت مسیر حرکت دشمن و منطقه بهرام آباد در حال حرکت بودم، مرا در نزدیک باغ خسروی دید و از رفتنم ممانعت به‌عمل آورد و به عقبه برگرداند.

فرماندار مهران اضافه کرد: آن روز، روزی تاریخی در زندگی و ذهن زمان من است، هرگز شجاعت شهید عبدالحسین ملکشاهی را فراموش نخواهم کرد.

قاسمی ادامه داد: آرزو دارم با دفاع از وطن و انقلاب در اولین لحظه سفر ابدی شهید عبدالحسین  را ملاقات کنم و غمی که در دلم نهفته است لحظه جدایی بعد از نجات بود که هرگز و تا زمان خبر شهادتش او را ندیدم.

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهید ملکشاهی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.