مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲ هزار نفر از ایتام در سراسر استان تحت پوشش حمایت‌های خیران قرار گرفتند.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ۱۴۹ هزار خانوار با جمعیت ۳۲۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند گفت: از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۶۳۲ خانوار با جمعیت ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ نفر مستمری بگیر و ۳۷۱ هزار و ۶۹۹ خانوار با جمعیت ۸۲ هزار و ۶۴۲ نفر تحت عنوان چند خدمتی از خدمات کمیته بهره مند می‌شوند.

وی به جمع آوری ۵۵۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۴۵۳ نفر از ایتام را در کل استان تحت پوشش و سرپرستی ۲ هزار و ۳۰۰ خیر در قالب طرح اکرام ایتام قرار گرفتند.

موصلی اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۶ مرکز نیکوکاری در استان خوزستان فعالیت می‌کنند و کمک‌های نیکوکاران در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و ... جمع آوری می‌شود.

گفتنی است؛ در عید سعید فطر سال جاری، ۷۴ میلیارد ریال فطریه و کفاره توسط مردم استان به نیت رفع بخشی از مشکل نیازمندان و محرومان به کمیته امداد امام خمینی(ره)پرداخت شده است که این میزان فطریه در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

حمایت خیران از ایتام تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.