مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به یک هزار طرح در حوزه صنایع دستی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به یک هزار طرح در حوزه صنایع دستی استان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر پارسال به فعالان صنایع دستی استان پرداخت شد و تا پایان سال جاری هم ادامه دارد.

مصیب امیری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار صنعتگر در حوزه‌های مختلف صنایع دستی استان فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از ۸۰ رشته صنایع دستی در فارس وجود دارد که فعالان آن در قالب ۱۸ گروه مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: صنعتگران، هنرمندان و تولید کنندگان حوزه صنایع دستی در سراسر استان که توان ایجاد اشتغال و افزایش تولید، بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی را دارند، می‌توانند به معاونت صنایع دستی استان در خیابان رودکی، خیابان داوری شیراز یا میز خدمات الکترونیکی به نشانی https://farschto.ir/eservise مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی پرونده متقاضیان، در صورت داشتن شرایط و ضوابط دریافت این تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/چ

تسهیلات اشتغالزایی به فعالان صنایع دستی  پرداخت می شود

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار