نشست خبری تیم‌های ملی والیبال ایران، پرتغال، استرالیا و فرانسه در اردبیل برگزار شد.

نشست خبری هر ۴ تیم حاضر در هفته‌ی سوم لیگ ملت‌های والیبال هم‌زمان برگزار شد.به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از فردا در اردبیل آغاز می شود.

هر چهار تیم ایران، ایتالیا، پرتغال و فرانسه در هتل لاله سرعین مستقر هستند.

در آستانه هفته چهارم که قرار است به میزبانی اردبیل برگزار شود شهر سرعین خیلی حال و هوای این مسابقات را ندارد.

مردم حاضر در هتل هنگام حضور تیم ملی با ملی پوشان عکسرفتند.

ملی پوشان پرتغال و فرانسه هم با هواداران ایرانی عکس می‌گیرند

در حالی که عنوان شده بود کنفرانس خبری ساعت ۹ خواهد بود چند دقیقه‌ای به تاخیر خورد تا سرمربی استرالیا از این اتفاق ناراحت شود.

بنر پشت سر مربیان اشتباه نصب شده بود و با وجود حضور کاپیتان‌ها و سرمربی‌ها تازه مسئولان مشغول نصب آن شدند.

سرمربی پرتغال گفت: خوشحالم که به ایران آمدم ۱۰ سال پیش هم حضور داشتم بازی سختی در اردبیل داریم و تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه بگیریم.

کاپیتان پرتغال هم گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید تلاش بکنیم و کار آسانی نداریم و تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا : با تیم‌های خوبی بازی خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه: هم برای من هم برای تیمم تجربه خوبی است. هفته سختی داریم، چون تغییراتی در تیممان داشتیم بازی به بازی پیش می‌رویم و خوشحالم که جو فوق العاده‌ای را همان طور که شنیده بودیم تجربه می‌کنیم.

سعید معروف کاپیتان ایران: هفته به هفته بازی‌های ما سخت‌تر می‌شود تصور می‌کنم تا این جا عملکرد خوبی داشتیم و خوشبختانه با دست پر به اردبیل آمدیم و امیدوارم کار صعودمان به اردبیل را تمام کنیم قطعا بازی‌های سختی خواهیم داشت شاید فکر کنند بازی هایشمان آسان است، ولی چون هفته آخر هستیم کار سختی خواهیم داشت.

خیلی خوشحالم که در اردبیل حضور دارم ۲ سال پیش خاطرات خوبی از شهر داریم البته همه بازی‌های ما در این شهر سخت خواهد بود.

در ادامه کاپیتان‌ها جلسه را ترک کردند و سرمربیان پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شدند.

سرمربی فرانسه در پاسخ به سوالی درباره حضور در هفته چهارم این رقابت‌ها با بازیکنان جوان و این که آیا هدف این رقابت‌ها است یا رقابت‌های انتخابی المپیک عنوان داشت:

برای ما به خصوص در اروپا رقابت‌های انتخابی المپیک بسیار مهم است، زیرا اگر در فرانه نتوانید به المپیک برود مردید با این حال این رقابت‌ها ودیگر رقابت‌ها هم برای ما حائز اهمیت است.

او ادامه داد: البته برای من خیلی مکه است که به بازیکنان اصلی و باتجربه استراخت بدهم با این حالی تلاش می‌کنم تعادل را حفظ کنم بین بازیکنان جوان وبا تجربه و این خیلی برای من مهم است

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران درباره وضعیت موسوی گفت: موسوی مشکل مصدومیت داشت البته اسمش در لیست است ممکن است در بازی اول نباشد، اما باید مبارزه کند و خودش را به شرایط ایده آل برساند

اگر هم نتواند کمک کند مسعود غلامی و اضغر مجرد می‌توانند جایگزیم خوبی باشند.

درباره معنوی نژاد هم بیان داشت: معنوی نژاد مصدوم شده بود ادر ژاپن، اما برگشته کمک کند فقط جلوی مدافعان قد بلند نه و شرایط بازی را دارد

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است کار صعود را در اردبیل تمام کند عنوان داشت:

برای ما از اول تا آخر بازی‌های سختی پیش و داریم بازی با استارلیا سخت بود و بازی با فرانسه که برخی بازیکنانش هم ندارد سخت خواهد بود و بازی به بازی تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.


بیشتر بخوانید:

لیست تیم ملی والیبال برای هفته چهارم اعلام شد

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند

ایران - پرتغال/ آغاز دومین میزبانی کشورمان با خوراک پرتغالی


انتهای پیام/

نشست خبری تیم‌های حاضر در هفته‌ی چهارم لیگ ملت‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار