جوزپه کورنه گفت: استراماچونی مربی بزرگی است و امتیاز خوبی است که بتواند در استقلال کار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جوزپه کورنه، سفیر ایتالیا در ایران درحاشیه مراسم عقد قرارداد استراماچونی با استقلال تهران بیان کرد: استراماچونی مربی بزرگی است و امتیاز خوبی است که بتواند در استقلال کار کند. او کارنامه خوبی دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا در این تیم موفق باشد.  

او افزود: چند روز است که کار خود را در تهران آغاز کردم و برنامه زیادی برای همکاری‌های مختلف داریم و به طور طبیعی ورزش نیز یکی از آن‌ها است.  

کورنه در مورد حضورش در این مراسم گفت: باید از ریاست باشگاه استقلال و هواداران این تیم تشکر کنم و اکنون خوشحالم که کنار استراماچونی حضور دارم. مطمئن هستم که استراماچونی روز‌های خوبی را در ایران خواهد داشت و فرهنگ خوب ایتالیا را به استقلال می‌آورد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئنم می‌تواند به استقلال نیز کمک کند.

سفیر ایتالیا در ایران در پایان گفت: امیدوارم که این انتخاب قدم دیگری برای روابط هرچه بهتر ایران و ایتالیا باشد و شروع دیگری برای ارتباطات مردمی بین ۲ کشور. همان‌طور که استراماچونی گفت، از استقبال خوبی که ایرانی‌ها داشتند، سورپرایز شدم.


بیشتر بخوانید:

منزوی: فرهنگ استقلال مبنی بر توهین نیست

استقلالی‌ها به ایفمارک رفتند

دردسر شفر برای استقلالی‌ها


انتهای پیام/

اظهارات سفیر ایتالیا در حاشیه مراسم عقد قرارداد باشگاه استقلال با استراماچونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
مشکل ما اینه سریع با مربی های خارجی پسر خاله میشویم که به صرر مان تمام میشه و بعد هم رودرواسی میکنیم و بهشون ایراد نمیگیریم .کی میخواهیم از تجارب گذشته استفاده کنیم .باید رفتار مان حرفه ای باشد .نه از روی احساسات
آخرین اخبار