رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران در راستای رونق تولید و اشتغال در استان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در کمیته اجرایی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در دادگستری اردبیل گفت: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری به منظور کم کردن فاصله مصوبات تا اجرای آن و نیز جدیت و قاطعیت در اجرای آن از سال ۹۸ در دادگستری استان برگزار می‌شود و دبیرخانه این کمیته به دادگستری استان انتقال یافته است.

وی از حمایت دستگاه قضائی استان اردبیل از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران در راستای رونق تولید و اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: به مشکلات و درخواست‌های سرمایه‌گذاران و فعالان واحد‌های تولیدی به طور ویژه رسیدگی می‌شود تا زمینه برای رفع مشکلات این واحد‌ها و رونق فعالیت‌های آن‌ها فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: تمامی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حوزه تولید و اشتغال چنانچه در حوزه فعالیت مشروع و قانونی خود با مشکلی برخورد کنند می‌توانند درخواست‌های خود را به این کمیته ارسال کنند تا پس از بررسی موضوع پرونده به منظور رفع مشکل در کمیته اصلی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری مطرح شود.

عتباتی گفت: امروز دو پرونده مهم در کمیته مطرح شد که یکی پل معلق هیر بود که مشکلات آن در ارتباط با اشخاص و ادارات مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با رفع مشکلات این طرح شاهد رونق این منطقه از استان شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به پرونده مهم دیگر که در کمیته مطرح شد، تصریح کرد: پرونده مجموعه ۱۰۰ هکتاری گردشگری و توریستی که از سال ۸۴ در شهرستان سرعین شروع شده است، اما به دلیل مشکلات عدیده از جمله تغییر کاربری مالکیت و موضوعات دیگر با مشکل برخورد کرده است که در این کمیته با همفکری و همکاری اعضا اقدام ویژه و جدی برای رفع مشکلات این پروژه انجام می‌گیرد تا در این زمینه هم شاهد پیشرفت و رونق اشتغال در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و اشتغال در استان اردبیل

 

 

برچسب ها: دادگستری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.