رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدمت صادقانه به مردم رکن اصلی دستگاه قضا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با جمعی از مسؤولان حقوقی و فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان بر اساس نقشه راه مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضائیه، سیاستگذاری و مدیریت می‌شود، لذا تلاش می‌شود در راستای صیانت از حقوق عامه از تمامی ظرفیت‌های قانونی دستگاه قضایی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم رکن اصلی دستگاه قضا است و باطل السحر تمام توطئه‌ها می‌باشد، ادامه داد: مبارزه جدی و قاطعانه با مقوله فساد در حوزه‌های مختلف در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... مد نظر خواهد بود و در این خصوص هیچگونه اغماض و مماشاتی با هیچ کس نخواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل، گفت: در راستای تحقق فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با همکاری و مشارکت بسیج اجرا شده بود.

عتباتی با بیان اینکه دادگستری اردبیل آماده همکاری و استفاده از ظرفیت مجموعه سپاه و بسیج است، اضافه کرد: سپاه در مقوله‌های تامین امنیت، کشف جرم، جلوگیری از خرابکاری و موارد دیگر با دستگاه قضا همکاری و همیاری خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه سلامت ادارای باید در استان اردبیل قابل مشاهده باشد، تاکید داشت: افزایش همت از سوی مسؤولان مورد انتظار است، با توجه به شرایط حساس کنونی، وظایف مسؤولان سنگین‌تر شده و با حفظ وحدت و همدلی می‌شود در راستای رشد فرهنگی و اجتماعی کشور قدم برداشت.

انتهای پیام/ح

 همکاری دستگاه قضا با مجموعه سپاه و بسیج

برچسب ها: دادگستری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.