استاندار کرمانشاه گفت: اگر‌ همه به سهم خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم‌؛ می توانیم‌ موانع بسیاری را از مسیر توسعه و آبادانی کشور برداریم.

کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی برای معرفی چهره زیبای استان به دنیا استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار در نشست هم اندیشی با نخبگان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، هنری، ادبی و رسانه ای استان که با حضور دکتر عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد؛ اظهار داشت:نخبگان و چهره های که در این نشست هم‌ اندیشی حاضر شده‌اند از طیف‌ها و گروه‌های متنوع سیاسی، قومی، مذهبی، آیینی و همچنین از چهره های فرهنگی، اقتصادی، صنفی و رسانه ای شناخته شده هستند. این جمع در واقع می تواند مصداق تجلی وحدت و نماد همبستگی باشد.

 وی بیان کرد:اگر‌ همه به سهم خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم‌؛ می توانیم‌ موانع بسیاری را از مسیر توسعه و آبادانی کشور برداریم مطالبات و مباحث مطرح شده در این نشست هم اندیشی جمع بندی می شود و در دو بعد استانی و ملی آن ها را دنبال خواهیم کرد.

بازوند افزود:آمریکا مانند یک تروریست اقتصادی منابع مالی ما را مسدود می کند ولی با وجود همه این فشارهای ظالمانه مردم ایران راه مقاومت را برگزیده اند.

وی ادامه داد:قوانین و آیین نامه های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند تا ما بتوانیم از فرصت مرزهای مبادلاتی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

بازوند گفت:در زمان جنگ تحمیلی، ۸ سال فرصت توسعه از کرمانشاه گرفته شده و بنابراین مدیران ملی باید با نگاهی ویژه توسعه این منطقه را دنبال کنند. در بحران زلزله این عزم ملی باعث شد از تهدید یک فرصت بسازیم ک باید این نگاه در عرصه اقتصادی هم دنبال شودسال ۹۸ را سال رویدادها و همایش های بزرگ تعریف کرده ایم.

وی بیان کرد:با پیگیری های مداومی که طی دو ساله اخیر صورت گرفت خوشبختانه امتیاز میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی به کرمانشاه رسید. این همایش می تواند چهره زیبای این استان را به مردم دنیا بنمایاند.

انتهای  پیام/ز



 

امتیاز میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی به کرمانشاه رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.