مدیر منطقه‌ای مخابرات خراسان شمالی از افزایش ۵ درصدی حجم بسته‌های اینترنت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در استان خبر داد.

به گزارش علیرضا هاشمی گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیر منطقه‌ای مخابرات خراسان شمالی گفت: پیرو دستور وزیر ارتباطات این افزایش بدون دریافت هیچ هزینه اضافی و برای جبران حقوق مشترکان در دستور کار اپراتور‌ها قرار گرفته است.

وی در مورد قرار گرفتن نام مخابرات خراسان شمالی در ردیف نام شرکت‌هایی که در فروش حجم اینترنت کم فروشی داشته اند افزود: طیبعت سیستم دیجیتال «ای پی» به این شکل است که در جریان فروش حجمی که خریداری می‌شود با ۵ درصد کاهش همراه است و این موضوع فقط مربوط به استان ما نیست و به دستور وزیر و با اعمال افزایش در حجم بسته‌ها این کاهش جبران خواهد شد.

به گفته مدیر منطقه مخابرات استان مردم خراسان شمالی هرروز ۱۸ ترابایت اینترنت فقط از طریق مخابرات با‌ای دی اس ال دانلود می‌کنند.

هاشمی مصرف روزانه اینترنت در همراه اول و دیگر اپراتور‌های سیار را ۴۰ ترابایت اینترنت عنوان کرد و افزود: این حجم مصرف اینترنت خیلی بیشتر از مصرف اینترنت در دیگر استان‌های کشور است.
انتهای پیام/ط


افزایش حجم رایگان بسته‌های اینترنتی

برچسب ها: اینترنت ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.