معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کاهش رتبه بهبود فضای کسب و کار همزمان با افزایش "شاخص ادراک فساد" بیانگر ارتباط این دو است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گردهمایی مدیران دوایر حراست خراسان رضوی گفت: با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات مقام معظم رهبری تأمین امنیت و انسجام ملی از مسیر اقتصاد مقاومتی با رویکرد مشارکت فعالانه همه ارکان حاکمیت و بخش مردمی محقق می‌شود.

وی با بر شمردن موانع توسعه اقتصادی از جمله تمرکزگرایی، قوانین و مقررات مزاحم و بروکراسی اداری ادامه داد: ٩٩ اختیار مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی با هدف بهبود فضای کسب و کار شناسایی و به مرکز منعکس شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش رتبه بهبود فضای کسب و کار همزمان با افزایش "شاخص ادراک فساد" بیانگر ارتباط این دو است. به این مفهوم که هر جا فضای کسب و کار رتبه‌ای پایین داشته باشد فساد در آن منطقه بیشتر می‌شود.

رسولیان افزود: حمایت عملی از سرمایه گذاری مشروع و توسعه طرح‌های اشتغالزایی از درخواست‌های مهم در خراسان رضوی از همه مسئولان است لذا باید با معین‌های اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاران با تکریم و نگاه حمایتگرانه رفتار شود.

وی تصریح کرد: پارسال این استان به اهداف اقتصادی خود مطابق با برنامه ششم توسعه و پیش بینی شده در افق ١٤٠٠ دست یافت لذا با توجه به برنامه مقرر تا امسال که مزین به نام "سال رونق تولید" است به کمک الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بتوان گام‌های ارزشمندی را به کمک همه متولیان با محوریت بخش مردمی برداشت.
 
انتهای پیام//ف.س
 

تأمین امنیت ملی از مسیر اقتصاد مقاومتی با مشارکت همه ارکان حاکمیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.