آیت الله محمدی ری شهری: مقام معظم رهبری اصلی‌ترین تکیه گاه محور مقاومت، مسلمانان و مستضعفان جهان است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه (س)، «هانی مرتضی» تولیت آستان مقدس حضرت زینب سلام‌الله علیها، ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با آیت‌الله محمدی ری‌شهری دیدار کرد.

در این سفر «هانی مرتضی»، تولیت حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها به همراه جمعی از معاونین و مدیران این آستان شریف، میهمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام شدند.

در این دیدار آیت‌الله ری‌شهری گفت: الحمدلله، مردم سوریه باوجود همه فشار‌ها و توطئه‌ها، با پایداری و استقامت و درایت آقای بشار اسد و با مساعدت محور مقاومت توانستند در برابر همه فشار‌ها مقاومت و به پیروزی برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آقای اسد در شرایط کنونی حجتی است برحاکمان مزدور برخی کشور‌های منطقه که اگر آنان نیز متکی بر مردم خود باشند می‌توانند بزرگ و عزیز باشند و مردم خود را نیز عزیز گردانند و این افتخار در تاریخ سوریه باقی خواهند ماند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: مقام معظم رهبری نه تنها اصلی‌ترین محور مقاومت در جهان اسلام بلکه مستضعفان جهان هستند، بلکه مقاومت در جهان اسلام و مستضعفین جهان نیز در مبارزه با ظلم و استکبار به وجود گرانقدر ایشان امید بسته‌اند و همه ما نیز امیدواریم که ان شاء الله به دست ایشان پرچم نظام اسلامی به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسد.

در این دیدار آیت‌الله ری‌شهری در جریان وضعیت کنونی و نحوه فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی حرم‌های مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (س) قرار گرفت.

این هیئت سوری مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی و دو امامزاده مجاور علیهم‌السلام را زیارت و از بخش‌های مختلف حرم مطهر نیز بازدید کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار