دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به تمجید از عملکرد صدا و سیما در پوشش رسانه ای اتفاق بزرگ راهیان نور پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله راهیان نور، میلیون‌ها ایرانی را با خود به مناطقی می‌کشاند که در آن بیش از دو دهه پیش، افرادی زندگی می‌کردند که سرشار از رشادت و ایمان بودند. این مناطق حالا به مأمن همیشگی جوانانی تبدیل شده که خود را جا مانده از هم سن‌های خود در دوران دفاع مقدس می‌بینند.

اگر رسانه ملی نبود، صدای راهیان نور به گوش بسیاری نمی رسید

راهیان نور هر سال نسبت به گذشته با اقبال بیشتر مواجه می‌شود و رسانه هم به کمک تلاش خادمان راهیان نور آمد تا بیش از پیش این حرکت عاشقانه را منعکس کند و جاماندگان را در آینده به این کاروان برساند. به سبب فعالیت‌های گسترده رسانه ملی و دیگر رسانه ها، امروز در سالن رضوان ساختمان بسیج سازمان صدا و سیما همایشی برگزار شد.

در حاشیه این همایش سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز ما در سازمان صدا و سیما حضور پیدا کردیم و در مجموعه بسیج این سازمان و قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور کشور، به تقدیر از زحمت کشان رسانه‌ای راهیان نور پرداختیم. البته که فعالیت‌های مداوم بخش‌های مختلف رسانه ملی ما را مجاب کرد که از تک تک مدیران و دست اندرکاران که در این زمینه زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر کنیم.

اگر رسانه ملی نبود، صدای راهیان نور به گوش بسیاری نمی رسید

وی افزود: مدتی است که در تدارک برگزاری چنین مراسمی هستیم و به نظرمان ساختمان بسیج صدا و سیما مناسب‌ترین مکان برای برگزاری این همایش بود. حقیقتا اگر تلاش رسانه ملی نبود، صدای راهیان نور به گوش بسیاری نمی‌رسید و به توفیقات زیادی برای حضور حداکثری مردم در این حرکت بزرگ دست پیدا نمی‌کردیم. به همین دلیل از همه کسانی که حتی ذره‌ای برای فراگیر شدن راهیان نور تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

اگر رسانه ملی نبود، صدای راهیان نور به گوش بسیاری نمی رسید

سردار ادیبی در پایان به فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه رسانه‌ای این ستاد اشاره کرد و گفت: ما در مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور قرارگاه رسانه داریم که برای استفاده از همه مجموعه‌های رسانه‌ای در کشور از صدا و سیما تا خبرگزاری‌ها برای پوشش راهیان نور کمک می‌گیرد. تلاش قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور این است، آن چه که در دفاع مقدس اتفاق افتاده و مجموعه فعالیت‌هایی که در راهیان نور، رقم می‌خورد، به گوش مردم برساند. تلاش ما این است که مردم عزیز ما راهیان نور را ببینند و ان شا الله شرایط به گونه‌ای فراهم شود که وابستگی مردم به دفاع مقدس و شهدا افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

تلاش قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور برای وابسته شدن بیشتر مردم به شهدا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار