رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال دستاورد‌ها و افتخارات زیادی در سال گذشته داشته است.

تاج: تاکنون چنین افتخاراتی در فوتبال نداشتیم/ مبالغ زیادی از فیفا طلب داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها گفت: فوتبال گستردگی بسیاری دارد و سالی ۵ تا ۶ هزار مسابقه فوتبال در کشور برگزار می‌کنیم که طبیعی است در برخی از آن‌ها چالش و مشکلاتی به وجود می‌آید و این چالش‌ها که در تمام دنیا هم وجود دارد.

او گفت: فوتبال دستاورد‌ها و افتخارات زیادی در سال گذشته داشته است. چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب تاکنون چنین افتخاراتی در فوتبال نداشته ایم و این حرف نیست و با آمار مستند صحبت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مبالغ زیادی از فیفا طلب دارند که اگر می‌توانسیم آن‌ها را وصول کنیم این قدر مشکل مالی وجود نداشت و باید فکری برای حل این مشکل بشود.

او تصریح کرد: با همه این مشکلات فوتبال ایران به راه خودش ادامه داده و می‌دهد. همین الان از مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا داریم میزبانی می‌کنیم. معتقدیم فدراسیون‌های ورزشی باید سخنگو داشته باشند و باید از مواضع خود محکم دفاع کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار