سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره احتمال تغییر در ریاست این کمیته ارائه کرد.

پشت پرده تغییر در ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال چیست؟سید رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره احتمال تغییر در ریاست کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در جلسه امروز(یک شنبه) اعضای این کمیته بیان کرد: جلسه امروز کمیته با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می شود اما اینکه آیا قرار است در این جلسه تغییراتی در کمیته داوران رخ بدهد، موضوعی نیست که من در جریان آن باشم  و به تصمیم تاج بستگی دارد. تاکنون با من و سایر اعضای کمیته در این باره صحبتی نشده است.

او درباره اینکه شنیده می شود اسماعیل صفیری و هدایت الله ممبینی گزینه های ریاست کمیته داوران هستند، اظهار داشت: تغییر و تحول در کمیته داوران به من و اعضای این کمیته ارتباطی ندارد بلکه این بحث در حوزه اختیارهای رئیس فدراسیون فوتبال است. او تصمیم می گیرد چه کسی را منصوب و چه کسی را عزل کند اما پس از بازنشستگی فریدون اصفهانیان و جدایی او از سمت ریاست کمیته داوران، علیرضا سهرابی به عنوان سرپرست کمیته انتخاب شد تا او برای روی زمین نماندن کارها امور کمیته داوران را پیگیری کند و اکنون هم اگر تاج صلاح بداند که او دیگر نمی تواند به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه بدهد، احتمال تغییر وجود دارد. 

غیاثی افزود: درباره مطرح شدن نام این ۲ گزینه هم باید بگویم صفیری در تهران ساکن نیست و در اصفهان سکونت دارد. ضمن اینکه این عضو کمیته داوران، معاون مدیرکل امور مالیاتی شهرش است و بعید می‌دانم برای فعالیت در سمت ریاست کمیته داوران زمان کافی داشته باشد. هدایت الله ممبینی هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون است و تا جایی که من می‌دانم اگر بخواهد در کمیته داوران مسئول بشود باید از سمت خود در ریاست امور بازاریابی فدراسیون کنار برود. حال اگر تاج صلاح بداند باید تغییراتی در ریاست کمیته داوران اعمال شود، مببینی با توجه به سوابق داوری اش، گزینه ایده آلی است.

سخنگوی کمیته داوران همچنین درباره اینکه در صورت انتخاب ممبینی به عنوان رئیس کمیته داوران احتمال دارد داود رفعتی از ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کنار برود، بیان کرد: رفعتی و ممبینی هیچ مشکلی با هم ندارند و سال‌های سال است که کنار هم کار می‌کنند. در کل نظر نهایی درباره این تغییر و تحولات متعلق به مهدی تاج است و او باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

غیاثی درباره ارزیابی اش از عملکرد علیرضا سهرابی گفت: سهرابی با وجود اینکه داور فوتسال بوده عملکرد خوبی در کمیته داوران داشت، اما بیشتر کار‌های مربوط به امور داوری برعهده داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری بود.


بیشتر بخوانید:

سهرابی: قضاوت دیدار پرسپولیس - سپاهان هیچ مشکلی نداشت/ حیدری فحاشی بیرانوند را می‌شنید او را جریمه می‌کرد


انتهای پیام

توضیحات غیاثی درباره تغییر در ریاست کمیته داوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه ليگ مهندسي شده شاهد هستيم لزومي نداره وزير در قهرمان شدن تيمي خاص (پرسپوليس )دخالت نمايد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
امیدوارم تعییرات به نفع داوری عادلانه وغیرمتعهد به یه تیم خاص باشه..چون دیدن لیگی که تیم قهرمانش از پیش برنده تعیین شده جالب نیس..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
كميته داوران با صادر كردن راي هايي به نفع تيم پرسپوليس بايد دستخوش تغييرات بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
راست میگه کمکاشون به استقلال رو باید بیشتر از اینا افزایش بدند این حد کفایت نمیکنه درست به اندازه اون سالهایی که رئیس مافیا سرمربیشون بود
آخرین اخبار