رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان بوشهر گفت: نهاد‌ها برای اجرای نمایش باید از شورای نظارت و ارزشیابی استان مجوز بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرید میرشکار افزود: شورای نظارت تلاش می‌کند شرایط مناسبی برای گروه‌های تئاتری فراهم کند و می‌کوشیم عمده آثار تولید شده در استان به اجرا برسد.

وی تاکید کرد: نگاه حذفی نداریم و بیشتر نظارت فنی بر آثار در دستور کارمان قرار دارد.

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان بوشهر با بیان اینکه طبق قاعده تئاتر باید به صورت زنده اجرا شود، بیان کرد: این شورا از هیچ گروهی فیلم اجرا نمی‌خواهد بلکه اجرای زنده را ارزیابی می‌کند، اما برای همکاری با برخی گروه‌های نمایشی در شهرستان‌ها در شرایط خاص و تسریع در روند صدور مجوز اجرا، گاهی اوقات فیلم تئاتر را هم بازبینی کرده است.

میرشکار با اشاره به تبلیغ پیش از موعد برخی گروه‌های نمایشی، گفت: گروه‌های نمایشی حق ندارند قبل از صدور مجوز اجرا از سوی شورای نظارت ندارند، تبلیغ کنند و در صورت مشاهده تخلف مجوز اجرای گروه نمایشی لغو خواهد شد.

او همچنین افزود: هر پروانه اجرا برای یک نمایش صادر می‌شود و استفاده از مجوز اجرای نمایشی برای اثر هنری دیگر با همان گروه و کارگردان ممنوع است.

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان بوشهر رعایت اصلاحیه‌ها را اجباری دانست و افزود: گروه‌های نمایشی مجاز به هیچ گونه تغییر در اثر پس از صدور مجوز اجرا نیستند.

انتهای پیام/ک

شورای نظارت تئاتر به دنبال حذف نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.