عنوان Dr. Mario World نینتندو به گوشی‌ها می‌آید +فیلم

نینتندو اعلام کرد که عنوان Dr. Mario World به زودی برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس عرضه می‌شود.

عنوان Dr. Mario World نینتندو به گوشی‌ها می‌آید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی بعدی گوشی نینتندو زودتر از آن‌ چیزی که فکر می‌کرده‌ایم عرضه می‌شود. این شرکت ژاپنی به تازگی اعلام کرده است که عنوان Dr. Mario World دیرتر از ۱۰ جولای برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس عرضه نمی‌شود و از آن مهم‌تر این است که این عنوان در هر دو پلتفرم رایگان خواهد بود. مطمئنا خرید درون برنامه‌ای نیز وجود خواهد داشت اما این مسئله کاملا دل بخواه است.

Dr. Mario World عنوانی است که باید در آن سه گزینه مشابه با یکدیگر را انتخاب کرد تا حذف شوند. در اصطلاح گیمینگ به این سبک match-3 puzzle می‌گویند. البته در این بازی باید مراقب کپسول‌های ویروسی نیز باشید. اساسا در این عنوان شما باید سه شی را که دارای رنگ‌های مشابه هستند به صورت عمودی یا افقی با یکدیگر مطابقت دهید و در این راه باید از توانایی‌های از بین بردن ویروس دکتر ماریو استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: بتسدا بازی The Elder Scrolls: Blades را برای نینتندو سوئیچ عرضه کرد


در نگاه اول ممکن است این کار بسیار ساده و بی‌اهمیت به نظر برسد اما اگر این نکته را در نظر بگیرید که برای تطابق دادن هر کدام از رنگ‌ها تنها کپسول‌های محدودی در دست دارید و باید برای انجام این کار برنامه بچینید، انجام آن سخت‌تر به نظر می‌رسد. در ادامه ویدئو این بازی را مشاهده می‌کنید:

باقی شخصیت‌های معروف دنیای ماریو نیز در این عنوان در دسترس خواهند بود. از این شخصیت‌ها می‌توان به Dr. Peach و Dr. Bowser اشاره کرد. دستیارانی از جمله Goomba ،Koopa Troopa و Buzzy Beetle با توانایی‌هایی که دارند به دکترها برای انجام مراحل کمک‌ می‌کنند.

بر طبق گفته‌های نینتندو این عنوان دارای صدها مراحل مختلف در دنیاهای متفاوت است. به نظر می‌رسد برای مدت زمان زیادی می‌تواند طرفداران خود را سرگرم کند. همچنین شما می‌توانید این عنوان را همراه با دوستان و اعضای خانواده خود بازی کنید و حتی در مقابل هم به رقابت بپردازید. شما هم اکنون می‌توانید برای دریافت این عنوان در گوگل پلی استور و اپ استور پیش ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

بازی جدید ماریو برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، نینتندو ، ماریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار