تصاویر هوآوی نوا ۵ پرو فاش شد +تصاویر

تنها چند روز قبل از عرضه گوشی‌های سری نوا ۵، تصاویر نوا ۵ پرو - Nova 5 Pro منتشر شد.

تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی قصد دارد سری جدید نوا ۵ - Nova 5 را در جمعه همین هفته عرضه کند و ما قرار است در کنار این تلفن‌های همراه یک تبلت نیز ببینیم. دو مورد از دستگاه‌هایی قرار است در جمعه رونمایی شوند گوشی‌های نوا ۵ پرو - Nova 5 Pro و نوا ۵- Nova 5 هستند. اطلاعات هر دو این گوشی‌های جدید پیشتر فاش شده است. مدتی پیش تصاویر گوشی نوا ۵ پرو و اطلاعات گوشی نوا ۵ در سایت AnTuTu منتشر شدند. هر دوی این اطلاعات درز پیدا کرده مشخصاتی که تاکنون از این گوشی‌های جدید هوآوی انتظار می‌رفت را تائید می‌کنند.

گوشی هوآوی نوا ۵ پرو یک ناچ قطره‌ای در جلو و یک دوربین چهارگانه در پشت خود دارد. برخلاف نوا ۵ و نوا 5i اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش OLED این گوشی قرار دارد.

تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر

این گوشی از قابلیت SuperCharge با قدرت ۴۰ وات هوآوی پشتیبانی می‌کند. تصاویر منتشر شده از هوآوی نوا ۵ پرو دو رنگ بسیار زیبا را به نمایش می‌گذارند که ما را به یاد آنر ۲۰ پرو - Honor 20 Pro در رنگ‌های فانتوم آبی (این رنگ در واقع بنفش است) و فانتوم مشکی (که رنگ سبز دارد) می‌اندازد.

تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر

حضور گوشی نوا ۵ در فهرستی AnTuTu یک امتیاز بی‌نظیر را به نمایش می‌گذارد. امتیاز این دستگاه در فهرست یاد شده ۳۱۵۸۱۶ است. هر گوشی تلفن همراهی نمی‌تواند از امتیاز ۳۰۰۰۰۰ گذر کند، اما هوآوی در تلفن‌های همراه خود از تقویت کننده‌های عملکرد استفاده می‌کنند و به همین دلیل نوا ۵ توانسته است این امتیاز را ثبت کند. هنگامی که هوآوی P30 پرو در ماه مارس گذشته بررسی شد امتیاز مشابه ۳۱۶۰۰۰ را از آن خود کرد، این تلفن همراه نیز دارای تراشه Kirin 980 به عنوان پردازنده است.

تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر

باقی مشخصات منتشر شده از این دستگاه شامل صفحه نمایش FullHD+ است که یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در پشت آن قرار گرفته‌اند. پیشتر نیز هوآوی گفته بود که این گوشی‌ها دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و قدرت شارژ ۴۰ واتی نیز هستند. در ادامه تصویر شارژر این دستگاه را نیز مشاهده می‌کنید:

تصاویر هوآوی نوا 5 پرو فاش شد +تصاویر

انتهای پیام/

اطلاعات جدید گوشی‌های سری Nova 5 هوآوی فاش شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار