نشست هم اندیشی روسا ء و نایب رئیسان هیات‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست هم اندیشی روسا ء و نایب رئیسان هیات‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه با حضور مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سعدی رشیدی، معاونت اداره شهرستان و غلامرضا همتی دبیر ستاد این جلسه شعبانی مسئول توسعه ورزش بانوان شهرستان و ساسان اکبری کارشناس مسئول آمار اداره شهرستان به همراه روسا، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار هیات‌های ورزشی؛ رزم آوران، ژیمناستیک، شطرنج، شنا و سوار کاری شهرستان کرمانشاه در محل سالن جلسات این اداره تشکیل شد.

در ابتدای این نشست روسا، نایب رئیسان، دبیر و خزانه دار هیات‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه گزارشی از هیات مربوطه را اعلام و پیشنهاداتی را در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان بیان نمودند.

مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، در خصوص اختصاص دفتر مستقل هیات‌ها شهرستان و راهکار‌های افزایش آماری ورزشکاران سازمان بیمه یافته و همچنین برگزاری دوره‌های فراگیر آموزشی و طرح استعداد یابی برای نونهالان، نوجوانان و جوانان در حیطه اوقات فراغت در تابستان بر ادامه همکاری متقابل اداره با هیات شهرستان در این راستا تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

نشست هم اندیشی روسا ء و نایب رئیسان هیات‌های ورزشی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.