هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و نمایندگان استان بوشهر باید با رقبای یزدی خود مصاف دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب پارس جنوبی بوشهر که هفته پیش با نتیجه ۵ به ۳ ملوان بندرگز را برد و با ۲۳ امتیاز به مکان دوم جدول صعود کرد، باید در ورزشگاه دهکده گردشگری مقابل مهمانش ایفا اردکان یزد به میدان برود.

اردکانی‌ها هفته پیش با نتیجه ۵ به ۲ بر شهریاری ساری پیروز شدند و با ۲۱ امتیاز پس از پارس جنوبی، در رده سوم جدول هستند.

گروه داوری بازی پارس جنوبی بوشهر و ایفا اردکان را سیامک سمولر، علیرضا عبدی، فرید قنواتی و عیسی بوعذار تشکیل می‌دهند و ناظر داوری حسن کیومرثی است.

دریانوردان بوشهر دیگر نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز ساعت ۲۰:۳۰ امشب در سلمان مردآباد یزد مهمان مقاومت گلسا پوش است.

دریانوردان که اکنون با ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول است امشب باید مقابل گلساپوش که با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد، بازی کند.

این تیم بازی هفته پیش را مقابل مهمان خود شهدای چلیچه با نتیجه ۴ به ۳ به نفع خود تمام کرد و گلسا پوش هم ۳ به ۲ از سد موج سواران نوشهر گذشت.

دیدار دریانوردان بوشهر و مقاومت گلسا پوش یزد را گروه داوری محمدحسین مردانی، حمیدرضا صداقتی، حسین لشکری و سیدشهاب حسینی قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری علی جاودان صالح است.

انتهای پیام/ک

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب برگزار می‎شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.