هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب برگزار می‌شود و پارس جنوبی بوشهر مهمان و دریانوردان بوشهر میزبان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، پارس جنوبی مهمان شهدا چلیچه و دریانوردان بوشهر میزبان موج سواران نوشهر خواهند بود.

دریانوردان برابر موج سواران

حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را دریانوردان و موج سواران نوشهر در جاده ساحلی بوشهر برگزار خواهند کرد.

دیداری که اگر چه سه امتیاز بیشتر ندارد تا به تیم برنده اهدا شود، اما در واقع شش امتیازی است.

دریانوردان که پس از باخت به شاهین خزر رودسر، از جایگاه سوم به مکان پنجم جدول سقوط کرده و حالا زیر دست موج سواران با اختلاف سه امتیاز قرار دارد، بهترین فرصت ممکن را با توجه به میزبانی دارد تا با شکست شاگردان سهند اسماعیلی جای آنان را نه فقط در رده چهارم جدول بگیرد، بلکه از شارژ روحی و روانی بهتری برای پیمودن ادامه راه دشوار لیگ برخوردار گردد.

البته زمانی تیم عباس طبیب نژاد که بر خلاف موج سواران از خط دفاع مستحکمی برخوردار است به مرادش خواهد رسید که بتواند محمد مرادی، وحید قلی پور و دیگر مهاجمان زهردار تیم میهمان را از کار بیاندازد که در انجام این ماموریت با توجه به غیبت سینا رحمتی به دلیل سه اخطاره بودن کمی کار سربازان طبیب نژاد راحت‌تر است.

لازم به ذکر است این دیدار فردا، ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه جاده ساحلی (پارک مرجان) برگزار خواهد شد.

پارس جنوبی برابر شهدا چلچله

پارس جنوبی بوشهر نیز برای ادامه صدرنشینی و از دست ندادن جایگاه اولی خود در جدول هیچ راهی به غیر از پیروزی در برابر شهدا چلیچه ندارد.

اگر چه در رسیدن به این هدف، دست انداز‌هایی وجود دارد که باید شاگردان علی نادری از آن عبور کنند تا موفق به تسخیر قلعه عقاب‌ها شوند، اما با توجه به ارتش قوی، منظم و گوش به فرمانی که پارسی‌ها در اختیار دارند دستیابی به این مهم نمی‌تواند خیلی دشوار باشد.

پارس جنوبی که در دفاع و حمله بسیار با برنامه عمل می‌کند و هم باج نمی‌دهد و هم خیلی عالی از حریفان باج می‌گیرد با داشتن مصطفی کیانی، محمد معصومی زاده، علی میرشکاری، میلاد دریایی و. قدرت زمین گیر کردن هر حریفی از جمله تیم چلیچه را تحت هر شرایطی دارد.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۸-۹۹

پارس جنوبی مهمان شهدا چلیچه / دریانوردان میزبان موج سواران نوشهر

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.