مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: بیش از پنجاه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره برداری می‌رسد.

سید محمود کشفی پور مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , گفت: با انجام زیر ساخت ساخت‌های لازم شامل تهیه نقشه، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار بیش از پنجاه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد افزود: آسفالت تعدادی از معابر، پیاده روزسازی خیابان سلمان و مهدی، مناسب سازی سیما و منظر بافت تاریخی، مناسب سازی مبلمان شهری، بازسازی و احیای پارک‌های درون محله‌ای، ساماندهی زمین‌های افتاده و همچنین ساخت سرویس بهداشتی در بافت تاریخی از جمله اقداماتی است که در منطقه بافت شهر در حال انجام است.

کشفی پور عنوان کرد در زمینه تملک اراضی، دو پروژه کتابخانه مرکزی واقع در بلوار بسیج و طرح توسعه امامزاده جعفر به عنوان دو طرح مهم توسعه شهری در دستور کار است که امیدواریم با همکاری مالکین منطقه با شهرداری بافت تاریخی کار تملک و آزاد سازی این مناطق به زودی انجام شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی هم چنین از ساکنین منازل بافت تاریخی خواست از تخریب منازل بافت تاریخی حتی در صورت مخروبه شدن خودداری نمایند و اقدام به بازسازی منازل خود در بافت تاریخی کنند.
انتهای پیام/ص

بهره برداری از پنجاه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار