با اضافه شدن ۶ هزار و ۲۰۰ خانوار گیلانی به مشترکان گاز استان در ۳ ماهه نخست امسال، ۹۸ درصد گیلانیان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر گفت: عملیات شبکه گذاری از سوی شرکت گاز در استان در بهار امسال به طول ۶۵ کیلومتر انجام شد که با اجرای این عملیات مجموع طول شبکه و خط تغذیه گاز در استان به بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر رسید.

وی افزود: امسال نیز ۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب گاز در استان نصب شد و مجموع انشعابات گاز در گیلان به ۵۸۴ هزار و ۶۰۰ عدد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام اینکه هم اکنون ۹۸ درصد خانوار‌های شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند گفت: مجموع مشترکان گاز در گیلان به یک میلیون و ۶۵ هزار مشترک افزایش یافته است.

حسین اکبر افزود: امسال همچنین به ۳۴ واحد صنعتی و ۹۲۸ واحد تجاری نیز گازرسانی شده است که انجام این عملیات نیز نقش مهمی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایفا کرده است.

وی گفت: با اجرای عملیات گازرسانی در امسال، هم اکنون در گیلان ۵ هزار و ۵۹۵ واحد صنعتی، ۷۵ هزار و ۱۳۸ واحد تجاری و ۹۶ جایگاه سی ان جی برخوردار از گاز طبیعی برخوردار است.

انتهای پیام/اص

۹۸ درصد از گیلانیان از نعمت گاز برخوردارند

برچسب ها: گاز ، اقتصاد مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.