پروژه عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان آبان امسال ادامه دارد و طی آن ۸ اکیپ اجرایی به صورت شبانه عملیات آسفالت پلیمری را در سطح شهر اجرایی می‌کنند.

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسمی که صبح فردا بیست و نهم خردادماه با حضور مسئولان شهری در میدان معراج برگزار می‌شود، پروژه عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری در مشهد با هدف افزایش کیفیت عبور و مرور در معابر شهری آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در عملیات بهسازی روکش آسفالت قرار است ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب از معابر سطح شهر با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهسازی قرار گیرد. این پروژه از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت و طی آن ۸ اکیپ اجرایی به صورت شبانه عملیات آسفالت پلیمری را در سطح شهر اجرایی می‌کنند.

اجرای عملیات تحکیم بستر و استفاده از فناوری آسفالت پلیمری از مهمترین ویژگی‌های اجرای این پروژه است. همچنین، افزایش مقاومت خاک در شرایط محیطی مختلف، کاهش ضخامت لایه‌های روسازی و کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه از دیگر ویژگی‌های این پروژه محسوب می‌شود.

گفتنی است، پروژه عملیات بهسازی روکش آسفالت معابر شهری برای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب از معابر سطح شهر مشهد صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

از ابتدای خرداد آغاز پروژه آسفالت معابر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.