معاون وزیر دادگستری در "کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی" در مشهد گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور ناقص است.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری در "کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی" در مشهد گفت: مهمترین هدف جرائم اقتصادی موضوعات اقتصاد داخلی کشور و تولید داخلی است. منافع اقتصادی ناسالم در جامعه حاکمیت را دچار چالش‌های محیطی می‌کند و در همه کشور‌ها نیز تدبیر و برنامه ریزی برای برخورد با اقتصاد ناسالم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پایه‌های اقتصاد ملی با قاچاق متزلزل می‌شود لذا باید متولیان بهترین فرصت را برای تلطیف شرایط فعلی و ایجاد شرایط متعارف اجتماعی در جامعه فراهم کنند. هم اینک بخش زیادی از ظرفیت‌های حاکمیتی صرف پیشگیری، کنترل و برخورد با قاچاق کالا و ارز می‌شود.

معاون وزیر دادگستری در "کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی" در مشهد گفت: در مقوله دخانیات نیز برای کاهش مخاطرات حوزه سلامت، حاکمیت به این نتیجه رسیده که با اجبار محیطی و موقعیتی روی تولید داخلی تمرکز داشته باشد.

کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی به مدت دو روز با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، پلیس امنیت اقتصادی، گمرک ایران، سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد ادامه دارد.
 
انتهای متن//م.پ
 

پازل مقابله با قاچاق ناقص است

برچسب ها: قاچاق ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار