نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در دوران سختی به سر می‌بریم و این دوران برای افرادی که مجبور هستند ۶۰ تا ۸۰ درصد حقوق خود را برای اجاره مسکن بپردازند سخت‌تر است.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  با  پیوستن به کمپین «حمایت از مستاجرین» گفت: امروز روز امتحان است و باید «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند» مصداق پیدا کند گفت: امروز باید به فکر یکدیگر باشیم و به هم رحم کنیم تا خداوند نیز ما را مورد رحمت قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز به رحم و مروت مالکان نیاز داریم و خداوند نیز برای آن‌ها جبران می‌کند  عنوان کرد: مقوله مالک و مستاجر مربوط به مالکیت خصوصی است از سوی دیگر همه مستاجران و مالکین یکسان نیستند در حالی که مجلس می‌تواند قوانین یکسان تصویب کند، اما این مقوله‌ها متفاوت هستند.

مصری  بیان کرد: نباید انتظار داشت هر موضوعی درجامعه پیش آمد برای آن قانون وضع شود اینجا قانون نمی‌تواند کاری کند البته اگر دولت لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کند، مجلس بررسی خواهد کرد از سوی دیگر قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم اجازه اجحاف در حقوق مستاجرین را نمی‌دهند.

انتهای  پیام/ز

 

 

پیوستن نایب رییس مجلس به کمپین حمایت از مستاجرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.