نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد که در سالهای آینده اعتبارات بهتری به راه آهن اقلید- یاسوج اختصاص یابد تا در کمترین زمان به اتمام برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه سال ۹۸ راه آهن  اقلید- یاسوج  ، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داشت که پیشنهاد دولت پنج میلیارد تومان بوده و در مجلس به ۲۰ میلیارد تومان افزایش داده ایم.

وی افزود: قطعه اول راه آهن  اقلید- یاسوج   به طول ۲۰ کیلومتر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات زیرسازی این قطعه انجام شده، اما عملیات روسازی باید همزمان با سایر قطعات انجام شود.

زارعی توضیح داد: در تلاش هستیم که قطعه دوم نیز به مناقصه گذاشته شود و ان شاءالله عملیات اجرایی این قطعه نیز شروع شود.

وی ادامه داد: دنبال و پیگیر هستیم که با کمک وزارت راه و شهرسازی از طریق سرمایه گذاران این بخش، کل ۱۴۰ کیلومتر راه آهن که ۱۱ کیلومتر تونل دارد را به اجرا در آوریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: با توجه به شرایط و محدودیت‌های شدید اعتباری در مقایسه با سایر پروژه‌ها ریلی اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای امسال خوب و قابل توجه است، اما با توجه به افزایش هزینه‌ها و سختی مسیر زمان بهره برداری راه آهن  اقلید – یاسوج    قابل پیش بینی نیست.

زارعی بیان کرد: در تلاش هستیم که با بهبود شرایط مالی کشور از طریق منابع عمومی و سرمایه گذاری در حداقل زمان افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

وی یاد آور شد: در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد که در سال‌های آینده اعتبارات بهتر و بیشتری به راه آهن  اقلید- یاسوج   اختصاص یابد تا در کمترین زمان به اتمام برسد.


انتهای پیام/پ

وضعیت پیشرفت پروژه راه آهن  اقلید- یاسوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.