مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: نقشه مسیر‌های توسعه توریسم روستایی تهیه شده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت فرودگاه کرمانشاه، این استان بتواند کریدور تور‌های ورودی به استان‌های غرب و شمال غرب باشد

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در دومین نشست توسعه گردشگری استان‌های غرب کشور  پرداخت تسهیلات کم بهره به دفاتر خدمات مسافرتی که در زمینه برگزاری تور به مناطق روستایی فعالیت می‌کنند را پیشنهاد داد.

او گفت: دفاتر با این تسهیلات امکانات بیشتری را در اختیار مسافران خواهند گذاشت و همین امر سبب افزایش تعداد گردشگران به استان‌های غربی خواهد شد.

 قادری افزود: نقشه مسیر‌های توسعه توریسم روستایی تهیه شده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت فرودگاه کرمانشاه، این استان بتواند کریدور تور‌های ورودی به استان‌های غرب و شمال غرب باشد.

ولی تیموری، معاون امور گردشگری سازمان میراث فرهنگی کل کشور نیز در تایید صحبت‌های دکتر قادری تاکید کرد: کرمانشاه با پتاسیل‌های بالایی که دارد می‌تواند به عنوان دبیر کمیته اکتوریسم استان‌های غرب و شمال غرب معرفی شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات کم بهره به دفاتر خدمات مسافرتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.