۸۰ میلیون گوشی هوآوی به اندروید ۹ مجهز شدند

بر اساس آخرین اطلاعات، هوآوی اعلام کرده است که بیش از ۸۰ میلیون تلفن‌ هوشمند این شرکت به اندروید ۹ بروزرسانی شده است.

80 میلیون کاربر هوآوی، اندروید 9 را بر روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی در چند ماه اخیر روز‌های سخت و دشواری را پشت‌سر گذاشته است، تعداد زیادی از کارشناسان پس از تحریم هوآوی توسط آمریکا و قطع همکاری شرکت‌های بزرگ فناوری با این برند، راه رشد هوآوی را مسدود شده می‌دانند و معتقد هستند این برند تا چندی دیگر از دوران اوج خود فاصله خواهد گرفت، از طرفی خود هوآوی برنامه‌های جایگزین زیادی برای دوران پس از قطع همکاری با شرکت‌های آمریکایی مانند گوگل دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ساخت و طراحی سیستم‌عامل اختصاصی خود برای تلفن‌های هوشمند بعدی این شرکت است.

نکته مهمی که از ابتدا نیز توسط هر دو طرف هوآوی و گوگل بیان شد آن است که تولیدات قدیمی این شرکت که همراه با سیستم عامل اندروید ساخته و به فروش رفته‌اند، همچنان می‌توانند از این سیستم عامل، برنامه‌ها و سرویس‌های وابسطه به گوگل مانند گوگل‌پلی استفاده نمایند، هوآوی درحال حاضر از این مزیت نهایت استفاده را می‌برد و آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی خود با نام EMUI 9.0 را برای تعداد زیادی از تلفن‌های موجود در بازار منتشر کرده است. این رابط کاربری با ویژگی‌های اختصاصی به نوعی یک سیستم عامل براساس اندروید است که برروی تمامی تولیدات هوآوی نصب شده و کاربران از آن استفاده می‌کنند. آخرین نسخه این رابط کاربری برای مدل‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ پورشه دیزاین، همچنین سری میت ۹، میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین، سری هواوی پی ۲۰، پی ۲۰ پرو، پی ۱۰، پی ۱۰ پرو و مدل جدید میت ۲۰ لایت عرضه شده، به تازگی هوآوی این رابط کاربری را به مدل رده‌بالا میت RS و سری میان‌رده نوا ۳ آورده که کاربران EMUI را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌هد.

80 میلیون کاربر هوآوی، اندروید 9 را بر روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند

هوآوی بروزرسانی برپایه اندروید ۹ این رابط کاربری را در اواخر سال ۲۰۱۸ برای برخی از دستگاه‌های خود آغاز کرد و این روند در سال جاری ادامه پیدا کرد، اما به تازگی اعلام شده بیش از ۸۰ کیلیون کاربر EMUI 9.0 را که برپایه اندروید ۹ است دانلود کرده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان ماه به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. این تعداد نشان‌دهنده محبوبیت این برند در جهان است که شاید در آینده با افت رو‌به‌رو شود.

80 میلیون کاربر هوآوی، اندروید 9 را بر روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند

هوآوی خود نیز از موفقیت‌های فعلی خوشحال است، اما در مورد آینده نگرانی‌هایی دارد، در شرایط جدید این شرکت از بروزرسانی اندروید ۱۰ اطمینانی ندارد و شاید اندروید ۹ آخرین نسخه اندروید برای محصولات هوآوی باشد. حتی اگر هوآوی بخواهد از نسخه بتا اندروید نیز استفاده کند، کاربران دسترسی خود را به تمامی برنامه و سرویس‌های مهم گوگل از دست می‌دهند.


بیشتر بخوانید:اختلال شدید در اینترنت جهانی/ اینستاگرام و شبکه پلی‌استیشن از کار افتادند!


انتهای پیام/

اندروید ۹ را بر روی تلفن‌های هوشمند

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار