سه طرح کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور مسئولان در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن ویسی مدیر جهاد کشاورزی جوانرود در آیین افتتاح طرح‌ها گفت : این طرح‌ها شامل خرید گاو شیری ۱۰ راسی روستای بیاشوش، خرید گاوشیری ۱۵ راسی روستای بیاشوش و پرواربندی گوساله ۳۰ راسی محمود آباد است.

وی گفت : این طرح‌ها با پنج میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال زمینه اشتغال هشت نفر را فراهم می‌کنند.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات زلزله نیز ۵۲۰ طرح با حجم ۲۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۲۰ نفر در شهرستان جوانرود اجرا شده است.

وی یادآورشد: در بخش اشتغال پایدار روستایی نیز ۱۲ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال با اشتغالزایی ۷۸ نفر اجرا شده است.

فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: این شهرستان در سه حوزه گردشگری، بازارچه و باغداری و دامداری پتانسیل‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد.

رستگار یوسفی، به اجرای طرح‌های جهاد کشاورزی در بخش زلزله و اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی در این حوزه‌ها پیشرو بوده است.

وی به ماندگاری روستا‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به اشتغال و رونق اقتصادی باعث مهاجرت معکوس و ماندگاری روستائیان خواهد شد.

وی با تقدیر از مدیریت آبفار روستایی جوانرود برای حمایت از طرح‌های اشتغالزا یادآور شد: اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هرجا نیاز بوده در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزا کمک کرد. است .

 

 

انتهای پیام/د

خرید گاو شیری ۱۰ راسی

 

برچسب ها: کشاورزان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.