باشگاه‌های مس سونگون و «تای سون نام» ویتنام در حاشیه رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با یکدیگر تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا کردند.

قهرمان و نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا به خواهر خواندگی یکدیگر در آمدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۸ دو تیم مس سونگون و تای سون نام ویتنام به فینال جام باشگاه‌های فوتسال  آسیا رسیدند. این رقابت‌ها در کشور اندونزی برگزار شد. در بازی فینال تیم مس سونگون ایران موفق شد که حریف ویتنامی خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.

پس از این بازی هر دو باشگاه تصمیم گرفتند که با یکدیدگر تفاهم نامه‌هایی را امضا کنند و به همین منظور روز گذشته تران تانه تو (مدیرعامل باشگاه تای سون نام ویتنام و هم چنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این کشور) در حاشیه رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، با حضور در باشگاه مس سونگون و بعد از ملاقات با حامد نجفی (مدیرعامل تیم مس سونگون) تفاهم نامه‌ای بین این دو باشگاه منعقد شد.

در این تفاهم نامه بر توسعه فوتسال هر دو باشگاه تاکید شده است و هم چنین تربیت مربیان و بازیکنان هر دو باشگاه هم در این تفاهم نامه نیز گنجانده شده است.

در مرحله اول هر دو مدیرعامل تصمیم گرفتند که فعلاً بر توسعه فوتسال دو باشگاه همکاری داشته باشند و بزودی قرار است که نجفی مدیرعامل مس سونگون سفری را به ویتنام داشته باشد تا در آن جا جلسات دیگری به همین منظور تشکیل شود و در آن جا تفاهم نامه‌های دیگری نیز امضا شود.

لازم به یادآوری است که هدف از این تفاهم نامه، همکاری دو باشگاه در سطح فوتسال دو کشور است و چون تیم مس سونگون در سال گذشته موفق شد که قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود و هم چنین تیم تای سون نام ویتنام هم به مقام نایب قهرمانی آن رقابت‌ها دست یافت. امید است که این تفاهم نامه بتواند در سطح فوتسال هر دو کشور برای حضور پر قدرت در رقابت‌های سال بعد جام باشگاه‌های آسیا کمک شایانی کند.


بیشتر بخوانید

بی غم: در گروه جذابی برای مسابقات اندونزی قرار داریم

برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به میزبانی اصفهان

قضاوت محرابی افشار در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌ها


انتهای پیام/

امضای تفاهم نامه بین دو باشگاه مس سونگون و تای سون نام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار