سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: برای مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان آسیا در گروهی قرار گرفته ایم که بازی های جذابی در آن خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در کنفرانس خبری در مورد گروهی که تیمشان در آن قرار دارد گفت: یکی از بهترین گروه های مسابقات جام باشگاه های آسیا، گروهی است که تیم ما در آن قرار دارد. به خاطر تیم هایی که در این گروه حضور دارند، بازی های که در این گروه برگذار خواهد شد جذابیت بیشتری خواهد داشت.

از نظر بدنی و تاکتیکی آماده ایم

او در ادامه بیان کرد: احترام زیادی برای تمام تیم های شرکت کننده دراین گروه قائل هستم و امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی در مقابل یکدیگر به نمایش بگذاریم. تیم ما تمرینات خودش را در زمان مناسب آغاز کرده است و از نظر بدنی و تاکتیکی در شرایط آرمانی به سر می برد.

شناختی از اف سی سیپار نداریم

بی غم در مورد اولین بازی خودشان در این مسابقات مقابل نماینده کشور تاجیکستان گفت: نسبت به تیم تاجیکستانی که باید در بازی اول مقابل آن ها قرار بگیریم شناختی نداریم و نتوانستیم فیلمی از بازی های این تیم پیدا کنیم. در هر صورت ما با تمام توانمان مقابل این تیم حاضر می شویم و امید وارم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.


بازیکنان جدید اضافه شدند و مصدوم نداریم

او در مورد بازیکنان جدید و مصدومان تیم گفت: طیبی، عروجی و حسن زاده به تیممان اضافه شده اند و قطعا باعث تقویت تیممان می شوند. آن ها در کنار بازیکنان سال گذشته، مکمل خوبی خواهند بود و با تمام تلاششان در مسابقات حضور خواهند یافت. مصدومی نداریم و تمام بازیکنانمان برای این مسابقات آماده هستند.

شرایط اسکان خوب است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد محل اسکان و انتقاداتی که عباس ترابیان بیان کرده بود گفت: محل اردو و هتلی که در ان حضور داریم شرایط خوبی دارد. اما سالن تمرینی در سه روز اول مشکلاتی داشت که تمرین کردن را برای تیم ما مشکل کرده بود. اما از زمانی که به سالن اصلی برگزاری مسابقات رفتیم در این زمینه هم مشکلی نداریم.

مشکلات سرویس دهی رفع شد

او در ادمه بیان کرد: از نظر غذای مناسب چندان مشکلی نداریم. البته شرایط مثل ایران ایده آل نیست اما مشکل جدی در این مورد وجود ندارد. منظور عباس ترابیان در مورد این مشکلات، رایط سرویس دهی بود که ان هم با پیگیری مسئولان رفع شد. در زمان حال مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم که با کمک خداوند بزرگ بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات آسیایی بگیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار