معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان استان اردبیل برای دریافت دفترچه بیمه سلامت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان تحت حمایت که در شهر‌های تابعه استان اردبیل ساکن هستند لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت دفترچه «بیمه سلامت» اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت اقدام هرچه سریع‌تر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت توسط مددجویانی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل سکونت دارند، بیان کرد: خانوار تحت حمایت برای اخذ دفترچه بیمه سلامت می‌توانند به دفاتر پیشخوان مشخص شده مراجعه کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه در هنگام مراجعه به دفاتر پیشخوان، همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس لازم و ضروری است، افزود: کل هزینه صدور دفترچه بر عهده کمیته امداد است و مددجویان اردبیلی به صورت کاملا رایگان می‌توانند دفترچه «بیمه سلامت» خود را دریافت کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و بیمه سلامت، بیان کرد: با تجمیع بیمه همگانی، بسیار مهم است که مددجویان برای بهره‌مندی از خدمات درمانی مناسب اقدام به دریافت دفترچه «بیمه سلامت» کنند.

وی با بیان اینکه بیمه پایه درمان بیش از ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت به بیمه سلامت واگذار شده است، اعلام کرد: بر این اساس فرآیند رسیدگی به امور درمانی و دارویی خانوار تحت حمایت توسط سازمان بیمه سلامت صورت می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه با وجود واگذاری بیمه پایه مددجویان شهری به «بیمه سلامت» فعالیت کمک به فرانشیز خدمات درمانی آن‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: بیمه‌شدگان روستایی همچنان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند که طبق سنوات گذشته به امور درمانی آن‌ها رسیدگی می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد که دارای دفترچه «بیمه سلامت» هستند می‌توانند برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند، افزود: امیدواریم با یاری خیران و پزشکان نیکوکاربتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی و دارویی بیماران تحت حمایت را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

واگذاری دفترچه بیمه سلامت به مددجویان اردبیلی

برچسب ها: کمیته امداد ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.