عملیات ساخت یک واحد آموزشی هشت کلاسه خیری در روستای برسر کنارک آغاز شد.

عملیات ساخت مدرسه خیری هشت کلاسه در کنارک آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این واحد آموزشی  اظهار داشت: این مدرسه خیری به گستره هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

مهدی اربابی با قدردانی خیران مدرسه ساز گفت: هر روز به همت خیران نواندیش بومی و غیر بومی سیستان و بلوچستان یک سند توافقی برای ساخت مدرسه در نقاط دورافتاده این استان امضا می‌شود که جای بسیار تقدیر و تشکر از انسان‌های بزرگ اندیش را دارد.

معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع هزار و ۲۹۱ پروژه ساخته شده از سال ۹۰ تاکنون در این استان ۷۵۱ فضای آموزشی به صورت مردمی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل شده است.

وی تصریح کرد: ۵۸ درصد مدارس این استان از سال ۹۰ تاکنون با مشارکت خیران ساخته شده که در نوع خود بی سابقه است.
اربابی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته همچنان در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

انتهای پیام/گ

عملیات ساخت مدرسه خیری هشت کلاسه در کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار