درگیری باعث قتل جوان همدانی شد.

دستگیری قاتل جوان همدانی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: درگیری مرد ۶۲ ساله با یک جوان در منطقه حصار مطهری شهر همدان منجر به قتل این جوان با چند ضربه چاقو شد.

سرهنگ جمشید باقری  گفت: نیمه شب گذشته خبر فوت یک جوان در بیمارستان بعثت به علت جراحت ناشی از ضربات چاقو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: تیمی از کلانتری ۱۷ مریانج به محل اعزام شده و در بررسی‌ها دریافتند که شخص متوفی در درگیری منطقه حصار مطهری دچار جراحت شدید شده سپس به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مأموران با حضور در محل وقوع حادثه و بررسی و تحقیقات میدانی دریافتند که ضارب مردی ۶۲ ساله با هویت مشخص بوده که پس از درگیری و وارد کردن چند ضربه چاقو به مقتول از محل گریخته است.

سرهنگ باقری ادامه داد: مأموران با بهره گیری از منابع و مخبران، مخفیگاه قاتل را شناسایی و در کمتر از سه ساعت او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: قاتل پس از انتقال به کلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و در دقایق ابتدایی به قتل جوان ۳۲ ساله به علت اختلاف‌های قبلی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی همدان گفت: قاتل پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر تحویل اداره جنائی پلیس آگاهی همدان شد.

انتهای پیام/ا

دستگیری قاتل جوان همدانی

برچسب ها: قتل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.