بهشتی در راستای راه اندازی سامانه دوربین‌های کنترل سرعت افزود: استقرار پلیس در این محور در راستای بازدارندگی از سرعت ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم در جلسه شورای ترافیک استان قم گفت: طبق آمار، شرایط تصادفات منتج به تلفات در مسیر بلوار آیت الله بروجردی حد فاصل قم- پردیسان بسیار بالاست و اتخاذ تدابیر با تشدید اعمال قانون از اهمیت ویژه در راستای کاهش تلفات برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای راه اندازی سامانه دوربین‌های کنترل سرعت افزود: استقرار پلیس در این محور در راستای بازدارندگی از سرعت ضروری است.

معاون استاندار قم مشخص شدن وضعیت کاربری بلوار بروجردی را نیز خواستار شد و تصریح کرد: کارکارشناسی در این زمینه با در نظر گرفتن شرایط ترافیکی این معبر باید در دستور کار قرار بگیرد.

بهشتی بیان کرد: انتظار این است که با راه اندازی محور جدید، ضمن بهبود وضعیت ترافیکی، کاهش تصادفات را در پی داشته باشیم؛ ولی در بلوار بروجردی چنین نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارائه‌ی هشدار‌های لازم به مردم برای کاهش تصادفات در بلوار بروجردی یادآورشد: از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی باید برای فرهنگ سازی استفاده شود.

معاون استاندار قم همچنین سند طرح جامع ترافیکی استان قم در راستای برنامه ریزی بلند مدت را ضروری دانست و گفت: این طرح در جلسه‌ای اختصاصی بایستی ارائه و درباره آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ح

ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی برای کاهش تصادفات بلوار آیت الله بروجردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار