سرمست گفت:مشکلاتی از جمله شبکه فاضلاب مسکن مهر در شهرک پردیسان و شهر‌های تابعه از جمله سلفچگان درحال حل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم عصر یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن قم، افزود: این استان عملکرد مناسبی در طرح مسکن مهر داشته است و شاهد هم افزایی دستگاه‌های ذیربط در این طرح برای تکمیل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر هستیم.

وی با بیان این که مشکلی برای اتمام واحد‌های باقی مانده وجود ندارد،افزود: مشکلاتی از جمله شبکه فاضلاب مسکن مهر در شهرک پردیسان و شهر‌های تابعه از جمله سلفچگان درحال حل است.

وی ادامه داد: مبانی حقوقی و مقرراتی برای حل مسائل و مشکلات مسکن مهر در تصویب نامه‌های هیات دولت در نظر گرفته شده که این مساله در سازمان‌های ذیربط استان قم نیز پررنگ دیده شده است،استان قم متعهد به ساخت ۴۴ هزار و ۵۰۴ واحد مسکن مهر است و تاکنون ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد متقاضیان شده است.

محسن بهشتی بیان کرد: با توجه به این که این خانواده‌ها توان اقتصادی برای ساخت خانه ندارند، پیشنهاد می‌شود به جای جابه جایی خانواده ها، با استفاده از فناوری‌های نوین که از نظر اجتماعی و اجرایی هزینه کمتری دارد، نسبت به جمع آوری دکل‌های برق از سطح شهر اقدام شود،۵۰ درصد هزینه این طرح از سوی وزارت نیرو و ۵۰ درصد نیز از طریق فروش زمین‌های ۳۲ هکتاری تامین شود.

معاون امور عمرانی استانداری قم نیز در این جلسه تصریح کرد: ۳۲ هکتار از مساحت ۵۷۸ هکتاری مسکن مهر در شهرک پردیسان برای استقرار خانواده‌هایی که منازلشان زیر دکل برق است، تعیین شده است.

 هشتمین جلسه شورای تامین مسکن در سالن جلسات استانداری قم برگزار و برخی مشکلات واحد‌های مسکن مهر از جمله آب و فاضلاب، صدور گواهینامه پایان کار و همچنین مشکل واحد‌های باقی مانده مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام /ح

مسکن مهر قم بر اساس زمانبندی صورت گرفته تحویل متقاضیان می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار