سرمست با تأکید بر اهمیت ارتباط مدیران با خبرنگاران گفت: خبرنگاران بازوی فکری مدیران هستند و مدیری که از خبرنگاران بترسد مدیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم ظهر سه‌شنبه در نخستین همایش زن و رسانه که توسط خانه مطبوعات قم به مناسب میلاد حضرت زهرا (س) در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با تأکید بر اهمیت رسانه و ویژگی‌های عصر ارتباطات، گفت: حضور بانوان رسانه‌ای در عرصه خبر استان فرصت مغتنم و ارزشمندی است.

وی افزود: ما در عصر انفجار اطلاعات هستیم و امروز قدرت مسئولان در پاسخگویی است و مدیری که از خبرنگار می‌ترسد مدیر نیست چرا که خبرنگاران بازوی فکری مدیران و مسئولان هستند و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

استاندار قم با بیان اینکه در عصر ارتباطات قدرت در گردش و تولید و مصرف اطلاعات است، افزود: هر مدیری که بتواند توانایی مدیریت و گردش این اطلاعات را داشته باشد مقتضیات عصر ارتباطات را به خوبی درک کرده است و بنده هم در سابقه کاری‌ام همیشه با خبرنگاران مؤانست داشته‌ام.

سرمست با تأکید بر اینکه مسئولان باید از دادن وعده‌های دور از تحقق خودداری کنند، افزود: در سوابق عملکردی‌ام نگاه به جایگاه خبرنگاران مشخص است و برخورد با فرماندار گلپایگان در پاسخ به برخورد ناشایستش با یک خبرنگار نمونه‌ای از همین همراهی بوده است.

انتهای پیام/الف

خبرنگاران بازوی فکری مدیران هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار