مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در موضوع کالا و خدمات از ابتدای سال تاکنون به ۲۸۴۸ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : اداره کل تعزیرات حکومتی در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان پرونده‌هایی را در دست رسیدگی دارد.

وی گفت : در موضوع کالا و خدمات از ابتدای سال تاکنون ۲۸۴۸ پرونده وارده و ۲۶۲۳ پرونده مختومه در سطح استان داشته ایم و در این میان متخلفان به پرداخت بیش از ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه درباره تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز نیز گفت: در مدت زمان مذکور ۵۲۸ پرونده وارده و ۵۳۷ پرونده مختومه داشته ایم و مجموع محکومیت متخلفان بیش از ۹ میلیارد و۲۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزود: در بخش پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان نیز ۸۷ پرونده وارده و ۹۷ مختومه داشتیم و محکومان به پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

جودکی گفت: متوسط محکومیت صادر شده در رأی برای پرونده‌های کالا و خدمات بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تومان، در پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیش از ۳۲ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های مذکور طی اجرای گشت‌های سیار و طرح‌های نظارتی تشکیل شده عنوان کرد: تعزیرات حکومتی بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی پرونده های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.