معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: سلامت، قانونمندی، امنیت و مشارکت حداکثری چهار اولویت ستاد انتخابات استان برای برگزاری ه انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: سلامت، قانونمندی، امنیت و مشارکت حداکثری چهار اولویت ستاد انتخابات استان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ۱۳۹۸ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: ستاد انتخابات مأمور به نتیجه انتخابات نیست، بلکه وظیفه برگزاری شایسته انتخابات را بر عهده دارد و هیچ ملاحظه‌ای در فعالیت‌های اداری انتخاباتی نباید صورت گیرد.

ترحمی تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه را یکی از اهداف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دانست و بیان کرد: امید است با تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه و امید به آینده شاهد حضور مشارکت حداکثری در جامعه باشیم و بر این اعتقاد داریم با عدم وجود نشاط سیاسی در جامعه رونق تولید و اقتصادی نیز با مشکل روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به احزاب و سازمان‌های سیاسی رسمی و شناسنامه‌دار، جوانان و تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و صنفی باعث ایجاد شورونشاط سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد و امیدواریم شاهد برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه باشیم.
انتهای پیام/ص


لزوم  مشارکت حداکثری  در  انتخابات  مجلس  شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار