معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندید‌ها ممنوع است و این موضوع با جدیت رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه مبارزه با فساد و رانت مهم‌ترین محور حاکمیت استان است گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه برای رفع فساد در همه ابعاد و زمینه‌ها انجام می‌شود.

ترحمی با بیان اینکه ایجاد روحیه امید و آرامش، پرهیز از حاشیه سازی، تلاش برای خدمت به مردم و توجه به مناطق محروم از اهداف کلی و جامع معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی است افزود: شعار اصلی این معاونت  شفافیت،  پاسخگویی و کارآمدی است و این شعار باید در همه برنامه‌ها به عنوان رکن اصلی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: در برگزاری انتخابات چهار مطلب سلامت انتخابات، قانونمندی، رعایت قانون امنیت و مشارکت حداکثری از جمله وظایف این معاونت است که با جدیت برای برقراری این شرایط تلاش می کنیم.

ترحمی هم چنین افزود: استفاده  از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدها و یا علیه یک کاندید از جمله  خطوط قرمز انتخابات است و این مسئله به شدت رصد و پیگیری می‌شود.

ترحمی با بیان اینکه افزایش تعداد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از اختیارات استان خارج است خاطر نشان کرد: تعداد نمایندگان استان مطابق با دوره‌های قبل است و افزایشی نیافته است.

وی با اشاره به اینکه آماری از استعفای مدیران جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجود نیست گفت: نامزد شدن مدیران در انتخابات مجلس منوط به اعلام و پذیرش استعفا آن ها تا تاریخ شانزدهم خرداد ماه سال جاری بوده است .

ترحمی با بیان اینکه عملکرد و فعالیت مدیران، فرمانداران و بخشداران استان به طور مستمر نظارت می شود افزود: مدیران باید به طور مستمر پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند  چراکه یکی از ملاک های ارزیابی مدیران پاسخگو بودن آنهاست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مبارزه با رانت و احتکار به طور جدی در استان پیگیری می شود و با مواردی که گزارش و یا مشاهده می شود به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام/ غ

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندید ها از خطوط قرمز انتخابات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.