‍ ‍ معاون استاندارکرمانشاه گفت: مشارکت بخش خصوصی و شهرداری منجر به افزایش کیفیت زندگی مردم می‌شود.

لزوم  ورود بخش خصوصی به پروژه‌های شهری به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در صورتی که شهرداری‌ها خواهان موفقیت در اجرای پروژه‌های شهری هستند، راهی به جز استفاده از توان بخش خصوصی ندارند.

مهردارد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود که به منظور معارفه شهردار جدید این شهر حضور پیدا کرده بود، گفت: با ورود بخش خصوصی به پروژه‌های شهری علاوه بر سامان یافتن چهره شهر‌ها، بخشی از سنگینی هزینه‌های مورد نیاز اجرای این طرح‌ها از دوش شهردار‌ی ها برداشته می‌شود.

سالاری با اشاره به ثبت جهانی اورامانات در آینده نزدیک گفت: ثبت جهانی اورامانات قابلیت بسیار خوبی برای استان، منطقه و به ویژه شهرستان جوانرود می‌باشد که باید از این ظرفیت در جهت توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کرد.

وی بازارچه و گردشگری را از مهمترین ظرفیت شهرستان جوانرود عنوان کرد و افزود: بازاریان مشکلاتی داشتند امیدارم با پیگیری فرماندار و حمایت استاندار شاهد حل مشکلات آنان باشیم.

سالاری با بیان اینکه ۷۲ درصد جمعیت شهرستان جوانرود در شهر ساکن هستند، اظهار داشت: باید با شناسایی نیاز‌های شهری با همکاری شورا و شهرداری و مشارکت مردم در جهت توسعه و عمران شهری قدم‌هایی برداشت .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهر‌ها همانند موجود زنده‌ای هستند که هر زمانی یک نیاز دارند و نیاز شهر الان و هوشمند شدن است و باید قابلیت‌های شهری را به روزسانی کنیم .

سالاری یادآور شد: شهر را باید با شرایط روز ساماندهی کنیم که مردم در آن احساس رضایتمدی و از امکانات مو ج ود حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی افزود:در زمینه کنترل و کاهش ترافیک باید پارکینگ‌های عمومی ساخته شوند دراین راستا برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی باید مشوق‌های لازم در نظر گرفته شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خوشبختانه تاب زر از مدیران توانمند استان است و امیدواریم با حضور ایشان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهر جوانرود باشیم.
سالاری افزود: شهردار جدید با قدرت کار خود را آغاز کند و با خلاقیت و نوآوری به اقتصاد و پویایی شهر جوانرود کمک کند.

انتهای  پیام/ز

 

شهردار جدید با قدرت کار خود را آغاز کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.